Felip Nicolaus, Marta Marly i Jordi Torrentó guanyen el concurs de la 1a Trobada #InstaOsona

pfelipedjEl concurs de la 1a Trobada #InstaOsona, promogut juntament amb l’Ajuntament de Vic pel Mercat Medieval, ja té guanyadors. Després d’una votació popular molt ajustada, els tres guanyadors són Felip Nicolaus, Marta Marly i Jordi Torrentó. Les seves fotos són les que, durant 24 hores, han rebut més likes a Instagram entre les cinc finalistes, que prèviament havien seleccionat els gestors d’InstaOsona.

mmarlym

Amb 141 likes, Felip Nicolaus (@pfelipedj), de Vic, ha guanyat el concurs amb una foto d’una de les exhibicions d’aus rapinyaires. A molt poca distància, amb 138 likes, ha quedat Marta Marly (@mmarlym), de Manlleu, gràcies a una instantània de la zona de les adoberies. Es dóna la casualitat que tots dos ja han guanyat concurs d’InstaOsona anteriorment: Nicolaus es va imposar en el de Sant Jordi i Marly en el de la Fira de la Llavor de Roda de Ter. Finalment, en tercer lloc i amb 97 likes, ha quedat Jordi Torrentó (@paiocatala), de Vic, amb un primer pla d’un dels protagonistes del Mercat Medieval. La votació popular es va fer des de dos quarts d’11 de la nit de dilluns fins dimarts a la mateixa hora.

paiocatalaEls altres dos finalistes han estat Josep Güell (@josepguell56), que ha quedat a només un like de la tercera foto guanyadora, i María Fernanda Arévalo Patiño (@blancinegrebcn) ha estat cinquena amb 83 likes.

josepguell56 blancinegrebcnEls gestors d’InstaOsona valoren molt positivament la participació al concurs, amb 500 fotos etiquetades amb els hashtags #vicmedieval14 i #instaosona, i subratllen que la primera tria per escollir les cinc finalistes no va ser fàcil pel bon nivell de les imatges. De les cinc finalistes es va tenir en compte que reflectissin bé l’esperit del Mercat Medieval i l’originalitat en els elements arquitectònics retratats.

Com a premi, Nicolaus ha guanyat un vol amb globus per la Plana de Vic; Marly, una volta amb caiac pel pantà de Sau, i Torrentó, una ruta amb burricleta per l’anella verda de la capital osonenca. A més, tots tres s’emporten un “Pack Vic”, que inclou una vista al Museu Episcopal, un dinar amb tast de productes de la terra, música dalt del campanar romànic o una visita pel centre històric. Els premis són gentilesa de l’Ajuntament.

El concurs es va fer del 6 al 9 de desembre i estava obert als 60 participants que es van apuntar a la 1a Trobada #InstaOsona.

La comunitat InstaOsona aprofita per agrair el suport i l’organització de l’Ajuntament de Vic, així com la col·laboració del Museu Episcopal i la Companyia Cervesera del Montseny.

La comunitat InstaOsona va néixer el 6 de desembre del 2013 i, des de llavors, ja ha organitzat catorze concursos. A Instagram, té més de 1.600 seguidors i centenars d’usuaris han etiquetat més de 18.000 fotos amb el hashtag #instaosona.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s