La segona trobada ‘instagramer’ del Mercat Medieval de Vic ja té guanyadors

#vicmedieval15 (1)

La foto guanyadora.

El passat 5 de desembre, el Mercat Medieval de Vic va ser l’escenari de la 2a Trobada #InstaOsona, la comunitat instagramer de la comarca d’Osona. La trobada, organitzada conjuntament amb l’Oficina de Turisme de l’Ajuntament de Vic, va servir per celebrar el segon aniversari d’InstaOsona. Hi van prendre part més de 70 instagramers d’arreu del territori català.

El primer premi a la millor foto ha estat per a Imma Bach (@mallerenga_), que amb 232 likes s’endú un vol en globus per la plana de Vic. El segon premi a la millor foto, una volta en caiac pel pantà de Sau, se l’ha endut Xevi Vigué (@mistermarrako), amb 192 likes. I el premi al millor selfie, amb 171 likes, una ruta amb burricleta per l’anella verda, ha estat per a Clara Masramon (@claramasramon).

#vicmedieval15 (3)

Xevi Vigué ha quedat segon.

#selfiemedievalvic (1)

El millor selfie.

El matí del dissabte 5 de desembre, els més de 70 participants de la 2a Trobada #InstaOsona es van trobar a l’Ajuntament de Vic on, després d’una recepció per part de la regidora de Comerç i Consum, Turisme i Mercats, M. Carme Bover, van rebre les instruccions per participar al concurs. Fins al 8 de desembre van tenir temps de penjar les seves imatges a la xarxa amb les etiquetes #vicmedieval15, #instaosona i #selfiemedievalvic. Per optar als premis era imprescindible haver fet una inscripció prèvia. Entre el 9 i el 13 els gestors d’InstaOsona van seleccionar les fotos finalistes i els dies 14 i 15 desembre, els seguidors d’InstaOsona, a través dels seus likes, van decidir els guanyadors de cada categoria en votacions de 24 hores.

En total, han optat al concurs més de 350 fotos on destacava el Mercat Medieval però també altres indrets emblemàtics de la ciutat com el Temple Romà, les adoberies, la catedral o la plaça Major, entre d’altres.

Gràcies a un acord amb el Museu Episcopal de Vic els participants van poder gaudir gratuïtament també d’aquest espai de la ciutat. A més, la Companyia Cervesera del Montseny i Pastisseria Sant Antoni van oferir un petit tast dels seus productes als participants.

2 ANYS RETRATANT OSONA

La comunitat InstaOsona va néixer el 6 de desembre del 2013 i, des de llavors, ha organitzat uns 40 concursos a diversos municipis de la comarca. A Instagram, té més de 3.500 seguidors i ha aconseguit que centenars d’usuaris hagin etiquetat, fins ara, més de 38.000 fotos amb el hashtag #instaosona.

Per aquest 2016 ja s’estan gestant nous concurs, per exemple en el marc del Pessebre Vivent de Rupit o els Tonis de Taradell.

Aquestes són les altres fotos finalistes: #vicmedieval15 (4) #vicmedieval15 (2) #selfiemedievalvic (3)#selfiemedievalvic (2)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s